imgoingemelie

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Emelie - 26 juli 2010 22:57

När man tänker efter så är det inte så lång tid kvar tills jag tar mina saker och bär iväg mot Övik. Det ska självklart bli en upplevelse och jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas där.

Nu är det förberedelser inför flytten. Saker ska inhandlas och jag letar även för tillfället efter en bäddsoffa eftersom att lägenheten är himla liten så vore det bra att ha två i ett! Sen så letar jag även en tv. Men det ska vi väl kunna lösa på ett eller annat vis hoppas jag. Men man vill ju ha det mesta klart i tid så att man slipper att krångla med det sen. Men imorgon kommer lönen och då tänker jag köpa en laptop. Så det ser jag fram emot. Synd att dem är så dyra bara... Vill ju ha en data som jag kan känna att jag kan lita på att den håller ett bra tag. Så då får det bli en dyrare variant.

Imorgon ska jag med mamma till dollar och inhandla lite sådant tjaffs som kan behövas :)

Så det är så det ligger till just nu. Nervöst men det känns bra :)


Puss&Kram /Emelie  

Datorn som jag förhoppningsvis köper

  Ett litet smakprov på hur lägenheten ser ut

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards