imgoingemelie

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 30 juni 2010 22:41

 


Snart har jag haft Pajaz i två år och tiden har gått så otroligt fort! Jag minns verkligen den dagen han kom till stallet och jag skulle rida för första gången. Då var jag verkligen lyckligast och det är jag fortfarande!

Han betyder så otroligt mycket för mig och tillsammans med honom så känner jag mig verkligen lugn och trygg. At åka till stallet för mig är avkopplande och varje sekund jag sitter på hästryggen får mig att njuta. Att vara ute i naturen och bara se sig omkring vilken vacker värld vi lever i.

En jobbig sak är att jag inte längre ska vara fodervärd på pajaz från och med augusti. Eftersom att jag förmodligen kommer flytta från Bollnäs, och att leva som student och flytta med en häst är ju varken billigt eller enkelt. Sen så tror jag nog att Pia skulle villa ha honom kvar i Bollnäs ;)

Men jag vet ju att jag alltid är välkommen till stallet, så när jag är hemma kommer jag verkligen att åka till stallet och bara mysa med honom. Bästa Pajaz! Det känns så jobbigt att jag inte längre ska ha någon häst att rida, borsta, mata, ja allt! Jag blir ledsen av tanken, så sista månaden ska jag verkligen mysa, mysa och mysa!

Pajaz! Hur ska jag klara mig utan dig? ;(  

Av Emelie - 28 juni 2010 21:36

Op07! Den bästa klassen jag har gått i. Med er så haer jag växt så otroligt mycket. jag har lärt mig massvis av nya saker och framförallt lärt känna er alla underbara personer! Jag minns när jag började ettan att jag var himla nervös för hur det skulle gå, men allteftersom så började alla snacka med alla, och det är det som jag tycker har varit så bra med den här klassen. Att alla verkligen har kunnat prata med alla.  

Ni underbara människor har verkligen gjort de här tre åren till de bästa i mitt liv och det kommer jag vara evigt tacksam för. Jag saknar er redan jättemycket och det känns jobbigt varje gång man åker förbi skolan och inser att det inte är OP07 länge, den ersätts av op08, 09 och 10.

det känns så himla knäppt.         Ucha.. Jag blir ledsen när jag skriver det här.. Det kommer bli tomt utan er ska ni veta. Men ni ska även veta att ni alltid kommer finnas i mitt hjärta.


         


Kram på er alla bästaste klassisar!

Av Emelie - 21 juni 2010 22:38

Jag känner mig som en liten zombie vad trött jag är! Är man inte van att jobba så ör det lätt att man blir trötter, iallafall jag :) speciellt när man har haft en ledig vecka ;) Men det känns jättebra att jobba, jag trivs jättebra.


Men det blir ett kort inlägg eftersom jag ska krypa till sängs nu med en bok och somna inom kort.


Godnatt från mig!

(ps: ska snart skriva om studenten, fixa lite bilder bara)

Av Emelie - 14 juni 2010 23:20

Sitter och tänker tillbaka på balen och jag förstår inte riktigt att den har varit än. Men det var en otroligt rolig kväll och jag var så glad hela tiden. Med massvis av trevligt folk och god mat och dessutom så kände jag mig som en prinsessa. Jag var så nöjd med klänning, smink, hår, ja allt! :) Det var verkligen jätteroligt att bli fixad innan och ta sig in till balen när alla stod där och kollade på var mäktigt!

Efterfesten var också riktigt rolig! Kom hem någon gång vid fyra efter att ha dansat konstant i flera timmar. Riktigt lyckad kväll som jag alltid kommer att minnas. Tack alla! :) Här kommer lite bilder så ni får se hur det såg ut.       

Av Emelie - 7 juni 2010 21:52

Studenten närmar sig och i studentpresent har jag önskat mig pengar till en resa, förhoppningsvis om allt går som vi vill så kommer jag och Erik att åka utomlands nu på lördag. Vi har i planerna att ta en sista minuten någonstanns. Så vi har inte bokat någon ännu. Och om vi ska göra det så tänkte vi boka en resa dagen innan. Så det ska bli lite spännande att se hur det kommer att bli.

Om vi åker iväg så ska det bli väldigt skönt eftersom att det var längesen jag åkte bort och sen så har inte jag och Erik åkt iväg tillsammans själva någon stanns.

Så om vi skulle komma iväg så skulle det vara så skönt och det skulle verkligen vara den perfekta studentpresenten!


Im soooo HAPPY!


Puss&Kram // Emelie


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards