imgoingemelie

Alla inlägg under juli 2011

Av Emelie - 17 juli 2011 22:19

Jag är lycklig, jag har människor runt mig som jag älskar och som älskar mig.

Jag har mat på bordet, och tak över huvudet.

Jag har funnit min sanna kärlek som jag vill dela mitt liv med.

Jag är lycklig

.  

Av Emelie - 4 juli 2011 21:38

Nu är det bokat och klart, på torsdag direkt efter jobbet åker jag till Sthlm. :) Det kommer bli toppen! Träffa pappa, och min öviksfamilj! :) Åker hem igen på lördagen, så det blir en snabb visit..

Synd på att Paulina inte kan ta sig från jobbet, :( Så hon kommer att saknas i helgen..


Nu ska jag alldeles strax bege mig mot sängen, dags att lägga sig i tid för en gångs skull. Jobba 8-18 imorgon.. Måste packa så att jag har allt redo också tills jag ska åka, eftersom jag jobbar nästan hela dagen imorgon och sen har jour onsdag till torsdag. Sen far jag!


Så nu ska jag packa ihop mina grejer! Imorgon ska jag prova nycykeln och hoppas på att den håller ;)  

hjärta!

Av Emelie - 1 juli 2011 22:15

1 Juli.. Jag har redan vart hemma i en månad, tiden går fort när man har roligt sägs det och de måste jag hålla med om! Nu har jag jobbhelg, och imorgon väntas ett 24 timmars pass. :) På Söndag bär det av till Eriks mamma, har knappt hunnit träffa henne något sen jag kom hem. Så det ska bli jättetrevligt. :) Nästa helg så far jag till Sthlm, ska se till att boka en biljett bara så att det är fixat, ska hälsa på Micke, och fira Ronjan som fyller år! :) Hoppas på att hinna träffa pappa också såklart. Men blir lite svårare nu när han flyttat till malmen.. Så vi får se. Hur som helst så kommer det bli toppenbra! :)


Nu vankas sängen, det ska ju jobbas imorgon! Kram / Ep



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards