imgoingemelie

Alla inlägg under april 2011

Av Emelie - 27 april 2011 16:35

Hemma efter en dag på praktiken, nu är man lagomt mör. Snart blir det en springtur, och efter det lite middag. Sen bara till att slöa, ska försöka mig på lite plugg iallafall :)

Om en vecka fyller jag år! :D Mycket trevligt! 

Nu ska jag dra på mig träningskläderna!

Tjohej! / Ep  

Av Emelie - 25 april 2011 18:42

Idag har vart en riktigt härlig dag. Med massor av sol. :) Ronja kom tillbaka till Sollefteå och Jag, Pao och Ronja drog till ett hälsohem där det fanns massor av promenadstigar. Superfint!          

Av Emelie - 25 april 2011 00:02

Mycket att stå i just nu, det är praktik och uppgifter och allt man kan tänka sig :) Men snart är det sommar och det ska bli såååå skönt!!

Just nu befinner jag mig i Sollefteå, där jag har min praktik. Vi hyr en femma jag ronja paulina och jessica. :) Det är en toppenlägenhet, lagomt avstånd till praktiken och mitt i stan.

Praktiken känns bra, man får ut och göra lite praktiskt istället för att bara sitta med böckerna hela tiden.

Har vart riktigt fint väder i helgen också, försökte jobba lite på en "bränna", haha. Blev snarare bränd.

Nu ska jag ta och sova så man orkar upp imorgon till en förhoppningsvis solig dag! :)


Godnatt! /ep   Solnedgång i Lysekil.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards