imgoingemelie

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie - 16 mars 2011 15:17

stafylokocker och streptokocker är det enda som kretsar i huvudet just nu. Sitter i skolan med Paulina och har bunkrat upp med energidryck. Nu ska detta bli klart!

Vi började bläddra lite i mikrobiologiboken och fastnade på sidan om löss och kvalster. Blää..

Man vill inte läsa det, men av någon konstig anledning så fortsätter man att läsa. haha*

Men nu, back to work!

 

Ikväll: Greys anatomy :D

 

Bjuder på en kvalsterbild. bläsh!  

Av Emelie - 15 mars 2011 21:47

Äntligen har man lite tv att se fram emot i veckorna! :) Tisdagar, desperete housewifes, Onsdagar Greys anatomy och en ny serie, Of the map som man troligen kommer att fastna för också!

Jag kämpar på med plugget, just nu så känns det som att jag inte har någon energi alls till att orka med, men jag ska fortsätta kämpa!


Nu blir det sova snart om man ska orka upp tidigt imorgon för en HELdag med plugg!


Natti / EP

Av Emelie - 14 mars 2011 10:21

Fåglarna kvittrar, solen värmer, asfalten börjar komma fram :) vår!!, och det är så mysigt! Skönt med lite värme igen, men ändå tycker jag att vintern inte varit allt för kall.

Idag blir hela dagen en pluggdag, det behövs verkligen!

På Torsdag så åker jag mot Bollnäs! Det blir mycket att göra och det kommer blir kanon! Se Nathalie och Pierres nya lägenhet, Träffa alla sötisar, Storebror kommer hem som jag inte träffat på hur länge som helst!, Träffa lillebror! :) Farmor fyller år. Det kommer blir kanon! Såklart träffa Mamma och Erik också :)


Nu så ska jag unna mig ett greys anatomy avsnitt innan jag kör igång med pluggandet, har precis vart iväg och tagit tuberkulosvaccin. Det gick bra, trodde det skulle göra ont, men det kändes knappt.


Puss&kram, hoppas ni får en underbar dag! / EP



     

Av Emelie - 12 mars 2011 17:29

Superfin dag idag, och vad har jag gjort?! Tvättat! Men varför..

Aja, jag har iallafall fixat bort min enorma hög med tvätt :)

Nu blir det till att göra sig iordning, och sen som sagt bege sig hem till Ronja. Om det är finväder imorgon ska jag tametusan ta mig en lång och härlig promis i solen!


Nu ska jag hämta den sista tvätten. Tjohej! / Ep


   

Av Emelie - 12 mars 2011 10:20

Godmorgon! :)


Har för en gång skull lyckas sova ganska länge, vaknade vid halv tio, och det brukar inte hända ofta! hehe, I förrgår så fick vi reda på våran skriftliga hemtentamen, och jag fick VG!! Tjohoo. Blev superglad, för jag var så osäker på om jag hade skrivit den rätt, och igår fick vi veta hur det gick på tentan i farmakologi som vi hade i Måndags! VG där också! Så just nu så går det jäkligt bra, men har dock två stycken tentor framför mig, så jag ska fortsätta kämpa och plugga som bara den!


Ikväll blir det melodifestivalen, med final och grejer, på Ronjas önskan. ;) Jag minns inte senast jag kollade på mello, det var säkert 5-6 år sedan, hehe.


Men nu så blir det kliva upp och käka, puss/ Ep   It's a beautiful day :)

Av Emelie - 7 mars 2011 17:39

Halloj!


Det är sjukt mycket att göra i skolan just nu, en kurs som är 5 veckor, men egentligen är det 4 kurser i denna kurs, alltså fyra tentor.. Den första blev gjord idag, och det kändes bra. Den andra ska göras på Onsdag. Nervöst..

Nu sitter jag hemma och funderar på hur jag ska jobba i sommar.. Jag ska resa bort i slutet av Juli och i mitten av Augusti, vilket resulterar i att det blir svårt att hitta ett jobb som jag kan ta ledigt ifrån i sommar.. Just nu känns det otroligt jobbigt, är rädd för att jag inte ska få något jobb överhuvudtaget. :/ Men jag håller mina tummar.


Nu ska jag diska, sen bara mysa ner mig i pyjamas och kolla på Greys anatomy.


Puss/ Ep  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards