imgoingemelie

Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie - 27 juni 2011 23:19

Har haft en lugn och skön dag, har till och med bakat en kaka. :) Sen avnjutit ett glas vitt på balkongen med en tidning i värmen. mys! :)

Fattar mig kort, börjar bli lite trött så ska lägga mig snart så man orkar med morgondagen, ska förhoppningsvis fiska med bröderna.


Kram hej / Ep    

Av Emelie - 26 juni 2011 22:29

Jag klarade min tenta som skrevs precis innan sommarlovets början! Känns såå skönt att komma tillbaka till skolan till höst och inte behöva ha någon omtenta alls, utan då börjar man om på nytt med nya tag!

Har spenderat dagen till mestadels med Nathalie och Adrian. Vi har vart på långnäs och lekt en sväng, sen träffade jag pappa, anette och bröderna en snabbis.

Ledig nu i två dagar, tänkte bara ta det lugnt och hoppas på att det blir soligt väder, känns som att det behövs nu efter allt trökiga regn, jag måste ju bli lite brun ;)


Nu blir det en film eller nå. hej /ep  

Av Emelie - 2 juni 2011 22:30

Äntligen får man njuta av sommaren! Det kommer bli toppen, med massor av sol och bad, massor med mys. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb, det ska bli riktigt spännande! Efter jobb ska jag vidare med bror och mamma för att kolla på Carolines bal. Lördag ska vi nog hälsa på farmor, och söndag blir det kalas för mig och Matte :) Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon!


Kram / EP   Två underbaringar på tranan! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards