imgoingemelie

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie - 26 november 2010 11:22

Eller inte.. åh du muntra dag.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Av Emelie - 12 november 2010 22:39

Nu är mamma och storebror på besök. :) just nu kikas det på idol och vi är alla små slöhögar.


Natti natti / emelie  

Av Emelie - 10 november 2010 15:56

Hyffsad svår kurs på g just nu. Vetenskaplig teori och metod. med massor av begrepp man aldrig hört talas om, och så ska man få i det i huvudet på 3 veckor.. bara att plugga, plugga, plugga.. Läsa 2 vetenskapliga artiklar på 7 och 15 sidor. Jippie! 

Hem och äta och läsa, sen träna! 

 

Hej hej /ep

 

Fina Bollan    

Av Emelie - 10 november 2010 08:50

  Det har snöat helt galet mycket inatt, så mysigt :) plus att det snöar fortfarande! tjoooo!!!


I helgen kommer mamma och storebror och hälsar på. Kommer bli jättemysigt! så får jag träffa bror innan han åker till fjälls och jobbar. Kanske man ska dra med dom på en bio. :)


Nu blire skolan. Hej hej / ep

Av Emelie - 3 november 2010 17:41

  åh du underbara sommar :)



Idag har jag för första gången i mitt liv gjort en tenta, och fler kommer det bli :) Det känns väl sisådär med den här tentan, man var nervös för man inte visste hur det gick till och allt såntdär. Nu kommer man nog att gå lite halv nervös i tre veckor inför svaret. Jag hoppas på att jag klarade den iallafall. :) Till helgen så kommer, Nathalie, linnea, micke, jossan och mickan! det ska bli så roligt att ha dom här :D Suveränt och trångt och mysigt i min lilla lya! hehe! Imorgon ska vi ha det sista seminariet för den här kursen, man får en kopia av en del man skrev på tentan som man ska sitta och disskutera, och om det är något som man har missat då så får man chansen att skriva till det. Och det är ju bra :)

Sen är det helg :D yeah!


Stygnen tas förhoppningsvis på fredag morgon :) ska iallafall dit och kika hur det ser ut. (Tog bort två födelsemärken förra veckan)


HUJ HUJ! MIDDAG PÅ SCHEMAT!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards