imgoingemelie

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Emelie - 13 juli 2010 21:29

 Hej hej!

Helgens om var så jobbade jag. Nu jobbar jag tills på fredag, ledig i helgen :) så jag hoppas att det är bra väder då!

Gårdagen spenderades i Sandarne. Vi var och grattade gammelmormor som fyllde 83. Sen så var vi hos farmor en stund och käkade mat. Det var riktigt trevligt.

När vi for mot Bollnäs igen så bestämde pappa att han skulle stanna i Bollnäs och sova över hos mig. Det var jätteskoj, eftersom att jag inte träffar han så ofta. Så vi gjorde ordning lite chips och dip och kikade på bruce den allsmäktige. Riktigt rolig film :)

Sen imorse klev vi upp vid 6 för att han skulle skjutsa mig till jobbet, sen så for han vidare hem till Sthlm. Efter jobbet promenerade jag hem, och det blev himla svettigt med svarta tights. (inte roligt)

Nu ska jag bege mig mot badrummet för att ta en dusch och fixa lite med naglar och så! Så jag känner mig lite fräsch! Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig.

Så godnatt på er! / Emelie


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards